OPPA TOURISTA STYLE

hallelujah vad varmt här är idag, men jag klagar inte. 

Gick upp vid 8 idag, inte det ultimata efter en utekväll igår! Sjukt ställe vi var på.. Först stod vi och dansade och då tänder en cigarett och vi tänker vad håller du på med... Till 20 andra runt om oss också röker, vi hade alltså hamnat på weedstället nr 1, förklarade en del bla hur folk kunde dansa till den musiken. Vi, som inte röker varesig vanliga cigg eller något annat stod där som tre fån och försöker dansa men jag höll på att spy av lukten.. 

Kläderna vädras nu kan jag säga....!!

Tillbaka till idag. Vi käkade frukost och köpte sedan biljetter till sådana turistbussar som man kan hoppa av när man vill. Vi åkte till ett ställe i Miami vid hamnen där man kunde handla & käka! Sen åkte vi med en annan buss i Miami, så nu har vi sett Miami också :) sen käkade vi när vi kom tillbaka. 

Nu ligger vi vid poolen och dricker en drink som smakar jul.. MIHIII! 
Här är barbeque så allt verkar vara gratis. Ikväll åker Isabelle tillbaka till Boston så nu blir det vara jag och Lina-Carro igen. Bjuder på lite bilder så inlägget blir lite roligare :)




















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0