Fredag - en vecka hemma

Nu har jag varit hemma en hel vecka och det känns jättekonstigt. Jag saknar USA löjligt mycket... Vill återvända så fort jag bara kan. 

Ikväll är det bara jag och pappa hemma och som vanligt när det bara är vi hemma så är det sushi som står på menyn. MUMS!

Idag har jag skrivit in mig på arbetsförmedlingen då jag tog det tråkiga beslutet igår att sluta på mitt jobb. För er som inte vet så har jag jobbat som behovsanställd och nu söker jag ett jobb med fler timmar :) 

Dock var det tråkigt och ledsamt att berätta för mina kollegor att jag valt att sluta då vi verkligen är som en familj, brukar skoja om att jag har tre extramammor och systrar. 

Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa min FERGZ!! (Riktiga namn Emelie) hehe! Det blir utgång i Helsingborg och massa babbel. Vi har en del att ta igen! 




Trevlig helg 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0