Alone in New York

Trött, mätt och ont i armarna. Det är statusen på mig just nu.

Ligger och tittar på the CW, massa serier visas så det passar mig bra. Idag har jag som sagt varit ensam hela dagen då Carro varit i Boston. Jag gick upp rätt tidigt (neej... det menar du inte Therese) och köpte med mig frukost till rummet. Blev pannkakor idag med, nu vill jag inte äta det mer... 

Chillade en stund framför tvn innan jag gjorde mig färdig för en runda på stan. Gick ner på 5th avenue och strosade runt och hittade en butik som jag spanade in igår och gick in där.. OMG!! På riktigt OH MY GOD! 1. Jag ville köpa alla skor, 2. Det var 25% på alla skor OCH 3. ALLA SKOR VAR LÄSKIGT BILLIGA!!! Slutade med två par och en halsduk.  

När jag köpt dem var jag helt slut så jag satte mig på starbucks och tog en kaffe och pratade lite med mamma och pappa på Skype. Känns overkligt att jag träffar dem om tre dagar.. 

Köpte ett par jeans till pappa också på Armani, riktigt snygga.. Du kommer gilla dem pappa. :) 

Strosade runt och letade julklappar till släkten.. Jag köpte EN julklapp... till en människa som inte ens är född än.. Bra jobbat där 👍 får fortsätta när jag kommer hem. Käkade lunch på stan innan jag gick till hotellet med alla kassar innan jag gick ut igen för runda två. Då köpte jag trosor till mig själv... men inga julklappar. Dock har jag inte plats med mer i väskorna. Packade min lilla rullväska (handbagaget) och det finns INTE EN CHANS att där går i mer... 

Kände mig lite yr tillslut och gick tillbaka till hotellet när klockan var fem och vilade en stund. När jag fått lite sömn tog jag tag i min packning... Ville få undan lådor och kassar och "bli av med lite arbete" så jag har ordnat en del nu inför hemresan på onsdag. 

Det känns knäppt att vår resa snart är slut. Varje dag har verkligen varit ett äventyr och jag och Carro har dels kommit varandra närmare och lärt oss massvis om varandra. 

Nu sitter hon på bussen hem från Boston och jag tänker vara vaken tills hon kommer hem för att se att hon kommer hem ordentligt. #Oroligochomtänksam.se

Köpte med lite choklad som jag skulle ha efter maten idag, men det var inte gott så jag får bjuda Carro på det 
imorgon. 

Vad har jag mer gjort idag? Fotat en del.. Eller inte så mycket men mer än andra dagar. Just det, JAG KOM INTE BORT EN ENDA GÅNG!!! OCH JAG FICK BESKRIVA VÄGEN EN GÅNG.. Och jag beskrev rätt och stod inte som en fågelholk som jag gjort alla andra gånger då folk frågar mig om vägen. 

Lite bilder från dagen:










Hissen upp till Disneybutiken

STORT prinsessslott inne på DISNEY. 


Hoppas ni får en trevlig tisdag i Sverige :)

Therese 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0