9/11

Idag snörade vi på oss joggingskorna och vandrade bort mot ground zero. Det tog oss ca en timme då vi gjorde ett stopp utanför Carrie Bradshaws (från Sex and the city) hus. Carro gillar den serien :) 

Sen fortsatte vi mot ground zero, minnesplatsen från 9/11. Det var inte roligt kan jag säga... jag hade ont i hela kroppen när vi gick in där och när vi stod i affären där man kunde köpa böcker osv om händelsen så blev jag så tårögd av att titta på en film om en kvinna som faktiskt överlevde. Alla hon hade pratat med den dagen dog.. 

Sen letade vi efter byggnaden där Ugly Betty spelas in, eller den som ska föreställa meade publications där Betty jobbar. 

vi gick dit och tillbaka mot hotellet. På vägen blev det lite shopping. Köpte två par skor från Steve Madden, så glad var jag, helt nya par fick jag också. Kommer hit.. då går ena skojäveln sönder.. (Ursäkta språket men vill bara gråta nu) sen tittar jag på det andra paret .. då har de svarta färgat av sig på de beigea skorna.. Men mamma.. Det är alltid något fel på saker vi köper... Så imorgon får jag gå och se om dem har ett annat par.. Dock i en annan affär nära oss. SUUCK!! 

Ikväll ska vi iaf på WICKED! Äntligen!!!! Ska bli så kul!!

Och imorgon åker vi hem... Är inte redo för det än... Inte alls... 














(Ja mamma, jag har tagit fler bilder med min kamera..) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0