Lördag

hade skrivit ett lååångt inlägg igår som inte ville publiceras då internet var lite segt. 

Nu sitter vi här och väntar på lunch, jag, Carro och Isabelle. Ikväll ska vi bara gå ut och äta och kolla in ocean drive (stor partygata på south beach). Om tre dagar så byter vi från hostel till hotell, behöver jag säga att jag och Carro längtar ihjäl oss? Slippa bo med gamla gubbar och illaluktande spanjorer. Vi kommer även bo nära ocean drive, vilket känns gött då vi bor i ett rätt lugnt område nu. 

Igår var vi ute och åt med Linda (Polen) och Isabelle (Tyskland). Jättegoa tjejer! Vi åt på five guys burger då vi hört mycket bra om dem... Hade längtat efter lite slarvmat och tänkte unna mig då jag va krasslig. TROR NI ATT JAG KÄNDE VAD MATEN SMAKADE??? Nej.... Men men... Sen gick vi vidare till 17th street som är shoppinggatan och fick med stora steg mot Victoria Secret. Jag och Carro köpte ny bikini! 

Köpte även med mig lite amerikanska mediciner för att kurera mig. Känner mig faktiskt bättre. 

Bildbomb från igår och idag! 









Idag:





Carro försöker sig på en Jennifer aniston som gör reklam för detta sjukt äckliga vatten vi drack idag... Blä








Drink fick vi nu för försenad lunch 







Kommentarer
Ottilia

Åh vad underbart det ser ut på bilderna! Njut! Kram

Svar: Ja, det gör jag verkligen! Hoppas allt är bra :) kram
Therese None

2013-10-19 @ 22:09:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0