#fjärliarimagen

2 DAGAR KVAR 
 
Nu är det många tankar som far igenom huvudet. Packlistan är klar, faktiskt så är det mesta klart förutom själva packningen. Jag kan inte ta in att jag om endast två dagar hoppar på ett plan med Carro och åker mot USA. 
 
Dagen kommer bestå av förberedande och som tidigare nämnt, besök av Carro och hennes familj för att prata lite resa och äta lite mat.
 
Jag har haft så mycket att ordna med "materiella saker" inför resan att jag inte haft tid att stanna upp och tänka på att vi verkligen åker snart. Vi bokade bara resan ca 3 veckor innan avgång så det var pang på så att säga! 
 
Oro inför resan? Inte så mycket i nuläget, man ska ta allt som det kommer. Har dock drömt att jag fastnade i tullen utan anledning och blev hemskickad igen.. Men det var som sagt bara en dröm :)
 
Ha en fin söndag!
Therese
 


Följ min blogg med Bloglovin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0