Party

Ja.. Alltså.. Anledning till utebliven bloggning har bara en förklaring. Bakfylla... En rejäl sådan. Har iallafall fått i mig lunch, i form av min vanliga (och favorit) bakismat nudlar och Cola. Jag var INTE ensam om det idag kan jag säga för nudelhyllan var TOM.. Fick gräva efter min lunch. 

Ja, så igår efter vi kommit hem från stan så vilade vi en stund innan det var dags för att fixa oss och spelade truth or dare och drack vin. Spelet var inte så roligt i och med att vi bara var tre stycken så vi pratade istället, självklart en hel del om killar.. (Stort och brett samtalsämne) 

Vi mötte upp en kille som Shaunna lärt känna i San Fran. Han är fransman och vi kunde inte uttala hans namn.. Men det löste jag.. Jag hälsade på han..
- hi, I'm Therese
- hi, I'm aurelien(?) behöver jag ens säga att han INTE uttalade det som man tror när man läser.
- okeeey, do you have any nickname?
- yes, auerleieidj.. (Nej så sa han ju inte, men smeknamnet var krångligare än själva namnet) 
- ok, I'm just gonna call you Arie. 

Jag räddade situationen för oss alla, då ingen fattade hans namn.

Vi hoppade in i en taxi mot en +18 klubb som hostlets personal tipsat oss om. Vi fick till och med gå före alla i den långa kön, tack Shazz och Carro! ;) 

Inne på klubben var det självklart hiphop musik men även det fixade Carro och en stund spelade dj:n house. Äntligen!!! 

Som sagt.. Ja, idag mådde vi inte jättebra.. Börjar återhämta mig! 

Det som jag nu skriver.. Ja ibland kan man faktiskt glömma saker.. Hehe... Satt och käkade lunch och Carro låg i sängen när hon smsade mig:
TESSAN VI BOKADE ALCATRAZ TILL IDAG, imorse... Vi har alltså kastat 38 dollar i sjön, MEN SOM TUR VAR så fick vi tag på nya biljetter till imorgon... Efter lunch också så vi inte behöver stressa! 

Hehehe... Har faktiskt inte så många bra bilder från igår att lägga ut av olika skäl....








Nej jag är inte pigg, nej jag är inte fräsch men ja, jag bjuder på ett litet leende iaf. 

Hoppas ni sover gott hemma! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0