HAPPY HALLOWEEN

Sov väldigt gott inatt, tur det. Snäll roomie har vi också, en tjej från Tyskland. Nyss checkade även en tjej från England in, så nu är rummet fullt. 

Idag gick vi upp rätt tidigt, åt frukost på hotellet (ingår yeeey, spara pengar= mer shopping) innan vi började utforska området runt omkring oss. Vi har knappt fem minuters gångväg till union square, vilket är shoppinggatan, sååå vi klagar inte. Idag var det jag ska gick loss i butikerna. En ny jacka, nya solglasögon (hehe par nr 2, men mamma dom kostade bara 35:- ) , ett par svarta jeans och en blus. Tror det var allt...

Sen tog vi en busstur runt SF. Såg en del, tog två turer och imorgon ska vi åka kvällsturen och över Golden Gate bron. För imorgon.. (Idag för er i Sverige) ÄR DET CARROS FÖDELSEDAG!!!! Och jag känner som enda resekompis ett visst ansvar att göra hennes födelsedag till ett minne för livet. (INGEN PRESS DÄR THERESE) 
Ingen press... Huvudet går på högvarv.. Nu tänker kanske någon.. Men vadå? Du behöver ju inte rulla fram röda mattan, ringa en limo och bjuda henne på allt. SANT, men jag är en människa med ett hjärta för mina vänner och när dem fyller år så vill jag ta hand om dem... Så familjen Hansson... Om ni skulle läsa detta.. Så lovar jag att ta hand om Carros födelsedag på bästa möjliga sätt!! :) 

Såhär är det, jag funderade på vad vi skulle göra av morgondagen.. Om jag skulle sätta henne på ett flyg till New York, eller ringa Robert Pattinson och be  han komma hit eller bara köpa henne en dyr klocka.. Så tänkte jag nej... Det går inte ihop med min resebudget + att miss "jag vill inte ha något" var för svår så därför överlät jag henne bestämma hela morgondagen.. Well nästan.. Jag ansvarar för middagen imorgonkväll.. Inga detaljer, vet ju att miss birthday girl läser bloggen.. Hehe! 

Så vad som händer imorgon hänvisar jag till Carros blogg! :) 

OCH!! Idag fick jag äntligen se vyn som är med i Full house introt... Fortfarande lyrisk.. Tog inga bra bilder med mobilen, utan alla finns på kameran! 

Vi köpte med oss en "utklädnad" eftersom det är halloween, men eftersom barnen inte är 21 och inte kan gå ut så blev det ett hårband med två dinglande figurer på toppen. Jag tog silvriga döskallar (WHAT ELSE liksom?!) och Carro ett par med Frankensteins monster, så roliga. 

Imorgon får ni se mer från Carros dag, så morgondagens blogginlägg får ha tema Carro! Känn dig hedrad Car! ;)

Bilder från dagen
Jul inne på macy's.. Vem flippade? Bilden är en ledtråd.. Mer säger jag inte. 

Ja vi har varit snälla, vad får vi i år tomten? 



Duckfacebild! 








HAPPY HALLOWEEN! 

Jag och min fina Carro! Fan asså.. Svårt att veta hur en resekompis är innan och om man kommer stå ut med varandra, men jag har så roligt med henne! Vi kompletterar varandra bra. :)

PUSS SVERIGE och kanske finns någon som läser i något annat land... Bulgarien... Eller Spanien... Eller kanske någon i Turkiet? Eller inte... 

Stop the weirdness..

JUST DET! Har fått höra två gånger nu att jag har en amerikansk accent när jag pratar.. Hehehe I DON'T MIND!

Och en sista sak.. Om någon av er som läser har varit i San Fran, lämna gärna tips på vad vi kan hitta på! 

CIAAAAO
Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0