Alcatraz

Hej mitt i natten Sverige! 

Nu ligger vi en varsin säng och bloggar/chillar. Idag kom vi som rubriken lyder ÄNTLIGEN iväg till Alcatraz. Vi gick ner till pier 33 där båten skulle gå ifrån, vilket tog oss ca 40 min. Skönt att röra på sig när man äter lite annorlunda kost än hemma. 

Igår låg vi inne hela dagen. Jag var ute två gånger och köpte mat. Carro lämnade inte ens hostlet.. Hehehe... Mådde illa hela kvällen, men tvingade mig ändå i kvällsmat när jag vaknat.. Då var kl ca 22.00! 

Och som jag själv vet om när jag vilar på dagen/eftermiddagen så kan jag inte somna på natten.. Vilket också visade sig då jag somnade kl 3 inatt... 

Kom tillslut upp imorse kring 8.30 och ci käkade frukost. Åt faktiskt gröt idag, så gott!! Får bli det imorgon också. Imorgon är sista frukosten på hostlet. Vi åker till LA på onsdag morgon och vi måste åka så tidigt så det får bli frukost på flygplatsen... Kanske på Starbucks.. Det skulle Carro tycka om iaf :) hihi

 Tillbaka till Alcatraz.. Det var en häftig upplevelse att få se det inifrån. Vi tog en audio tour, vilket innebär att du får hörlurar och en man som berättar hela tiden var du ska gå och om de olika sakerna. Häftigt!

Ikväll är det ost & vinkväll på hostlet, så vi kollar nog in det.. Dock inget vin.. Vi är inte riktigt "up for" alkohol sen i lördags.. 










En cell där dom gröpt ur ett hål och tog sig ut där i ett rymningsförsök.. 

Matsalen.. Längst ner är köket där folk kollar in.



Köpte ett nagellack från essie... 35kr ... Så billigt.. Kostar 129 KR I SVERIGE!!!

Krypit ner under täcker, mössan på.. SÅ KALLT HÄR!!

Kram på er där hemma
Therese 



Kommentarer
Carro

Ja starbucks 😍😃

2013-11-05 @ 03:00:58
URL: http://Carolinahansson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0