Im back.. or am I?

Hej!
 
Det var verkligen inte igår jag bloggade. Jag satt nyss och funderade på hur längesen det verkligen var jag bloggade och hur mycket som verkligen har hänt sedan dess. Jag har tagit studenten, tagit körkort, blivit faster igen, träffat nya vänner, varit utomlands, jobbat en massa, klippt lugg, färgat håret och umgåtts med de jag tycker om allra mest.
 
Jag vet inte om jag tänker komma tillbaka till 100%, det får vi se. Jag sitter just nu och funderar på hur mitt liv kommer se ut till våren. Har sökt en utbildning i Stockholm och att flytta (om jag kommer in såklart) skulle vara en jättestor omställning för mig, men jag vill hemskt gärna berätta om mina äventyr isåfall och då här såklart!
 
Nu ska jag umgås lite med familjen och äta en dödligt god äppelpaj som mamma gjorde igår, nom nom nom!
 
xx Therese
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0