måndag gör jag ingenting..

JO! det gör jag visst... i huvudet? eller?

Matteprov på onsdag så sitter just nu och gör lite kluriga övningar på internet. skumt med matte på internet... man måste ändå ha kladdpapper vid sidan om eller köra i huvudet? alternativ 1, ja tack!

Imorgon börjar jag inte förrän halv två vilket känns både skönt och onödigt. Då har vi sista lektionen innan provet. På onsdag ska vi repa på kvällen och på eftermiddagen ska jag och lenni träna. SKÖÖÖNT!

Nu har halv åtta hos mig börjat, men det får vänta. Klockan 21.00 börjar ett av mina favoritprogram, gynekologen i askim. riktigt bra när man ger det en chans. så kolla 21.00 på svt1.

PUSS på dig♥

henning-gynekologen i askim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0