det är dags för fredagsmyyyyyyyyys

Fredag igen, skönt!

Idag har jag tränat, vilket var extremt skönt. Fast man ska ju unna sig så jag och mamma tog ett glas vin när jag kom hem. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, vila efter en lång skolvecka. Imorgon ska jag på 18års fest med mina tjejer, vilket ska bli jätteroligt!

Jag ska lyxa till det lite imorgon, så jag ska till emma och klippa mig vid lunch och så låter jag henne fixa någon snygg frisyr till kvällen, blir spännande att se vad hon pillar ihop för något.

Nu väntar vi bara på daddy som tränar, sen blir det maaat! Jag har gjort min nachosgratäng då dom andra ska äta tacos vilket jag fick i skolan idag.

Ha en fin helg!

PUSS ♥


testade på mittbena i veckan...det var väl... helt okej! (Y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0