it's sucks

to be sick! bläää

har varit hemma i 3 dagar pga att jag varit sjuk. T R Å K I G T! Vill göra så mycket annat av tiden.
hade velat säga hejdå till bästis som åker till sin syster eller ut och träna eller träna kompisar, fika, vad som helst. har istället kollat på eclipse 6 gånger. någon som längtar efter en fortsättning kanske?

vet inte varför... bara att varje dag när jag haft en sekund över har jag tryckt igång den på datorn.

sen tittade jag på remember me, ännu en film med robert pattinson, vilket fick mig att inse vilken duktig och mångsidig skådespelare han är. Rollen "Tyler" i Remember me och "Edward" i Twilight filmerna är inte alls lika. Det är precis så en bra skådis ska vara.

Inte som Mikael Persbrandt t.ex. som vad han än gör fortfarande blir Gunvald Larsson, sorry dude!

Nog om filmer och skådespeleri, även om jag kan prata om det FOREVER!

och när kommer nästa säsong av grey's ? hellluuu....im dying here?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0