nyklippt & matteprov

Började 8.10 idag med matteprov, sannolikhetslära.. vi håller tummarna att det gick bra. Var klar 9.20 och då var min skoldag slut men, jag fortsatte plugga lite kulturhistoria med nea.

Sen tog vi oss in till stan med Melli och åt på hello för att sedan springa runt i de olika butikerna. Hittade ett par grymma heels på DinSko för 99:-.. Blev paff och skofanatiker som man är så följde dom med hem.


Dom ser hundra gånger bättre ut på foten, men snygga såhär också. Supernöjd!

Sen åkte jag vidare till min fantastiska frisör emma. Vi bokade tid för färgning och sen klippte hon till håret.
Får väl bjuda på två osminkade bilder, men vad gör det?



Godnatt på alla fina människor ♥

/ Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0