dag med dans och forumteater

Morgonen började med att klassen visade upp våra tre forumscener utifrån likabehandlingsplanen. Sjukt kul att folk vågade gå upp...hade inte så stora förhoppningar faktiskt! :) men alla var duktiga!

Sen blev det att se på dans + musiks redovisning inför kulturnatten? det var RIKTIGT bra. musik var jätteduktiga men jag MÅSTE berömma dansettorna. ni var sjuktsjuktsjuktsjuuuukt duktiga. Jag har även genomlidit spanska nationella idag. Muntligt:| konstigt nog gick det bättre än förväntat. Starkt VG. Efter det roliga betyget skuttade jag ner och kollade på ännu en dansföreställning. Det ryckte verkligen i benen för dem alla var så duktiga så man ville bara kasta sig upp på golvet och dansa också, även om jag aldrig kommer kunna dansa som de gjorde.

Men iaf, Stures danselever är grymma!!! jag önskar att jag kunde dansa så bra!

nu ska jag kasta mig till tv:n för att kolla klart DH och sen packa väskan inför morgondagens genrep med birkenau-gruppen och ännu en forumdag :)

KRRRRRRRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0