woooooow

imorgon är det en vecka sen jag bloggade sist men icke sa nicke! nu slänger jag in ett inlägg.
denna veckan har varit katastrofal. läxförhör i måndags, tisdag... pluggdag, onsdag hade jag spanskaprov...
idag hade jag datorprov och imorgon DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDDÖ! ENGELSKA UPPSATS! :O

har även skrivit färdigt min idrottsfördjupning. det tog en jäkla tid kan jag lova er. För att göra detta inlägget lite roligare så tänkte jag....ehm.......jaa.......kanske ne....naej......JAG VET INTTTTTTE!

läs eller försvinn! :)

good bye bitches, ska blåsa håret....
PÖÖÖÖSSS


jo, för att göra inlägget roligare så bjuder jag på en sommarbild! rix fm i båstad med bästa flickorna!


Kommentarer
t

Heeeej long time no talking!!! :D hr är de?

hihi jättesött av dig, men jag vet själv jag inte är "tjock" kurvor mannen (y)

2010-04-23 @ 18:50:47
URL: http://babybui.blogg.se/
Skoginge

vilken underbart vacker bild där va ;) hahah xD

2010-04-25 @ 16:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0