WHAT happend to the sun bro?

Nu har vi i för sig legat på stranden i några timmar, men nu kommer snart regn och åska ser det ut som! 

Imorse vaknade jag av Carros alarm vid sju(?) och när hon stängt av tänkte jag att nu sliter hon upp mig på en löparrunda, men hon vände sig om och var borta i drömmarnas land på tre röda. Någon timme senare rycks persiennerna upp och Carro säger: KLOCKAN ÄR HALV TIO!!! 

Upp snabbt och lätt, på med bikini och iväg till starbucks för lite frukost. Idag var det heeeeelt vindstilla vilket innebar 0 % vågor.. Så skönt :) många bad!!!






Carro i telefon med syster Emma! :)


Det här vädret klär inte vårt paradis!!! 

PUSSSS


Kommentarer
Marie S

Där har jag gått...satt (ett par dörrar längre ner) och beskådade de helt otroliga människorna som gick förbi - riktig paradgata;). Vad tycker ni? Ni har börjat er resa på ett roligt ställe!

Svar: Vi älskar Miami! Paradis för oss, men nu ser vi fram emot de andra städerna :) kram
Therese None

2013-10-26 @ 18:34:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0