Romeo and Juliet

Nu har vi sett en av två föreställningar på Broadway. Denna gång som titeln lyder, Romeo and Juliet. Det var så BRA! SÅ BRA och Orlando Bloom är verkligen en duktig skådespelare men, det var alla andra i casten också. 

Idag var en slappedag! Jag studsade som vanligt upp vid 08.30 och gick ner till vårt nya frukostställe som vi gillar och köpte med mig frukost till mig och sömntutan. Blev pannkakor och frukt för oss, så gott. 

När klockan var halv tre kanske så gick vi mot Broadway. Jag är så glad att jag fick se en teateruppsättning och att det var Shakespeare var en grym bonus.. OCH att Orlando Bloom spelade Romeo är också en bra bonus.

Imorgon har jag som sagt hela dagen för mig själv. Skulle från början ha som mål att leta nyårsklänning, men när vi gick hem från föreställningen idag gick vi inom en affär som jag velat besöka så länge och där bland alla gudomliga skapelser hängde DEN. Klänningen ser ut EXAKT som jag hade föreställt mig, har aldrig varit så nöjd. Bild på klänningen.. DET FÅR NI SE PÅ NYÅR ;) 

Vi käkade hamburgare till kvällsmat. Carro köpte med McDonalds och jag från Wendy's. 

Klockan är bara 19.40 här så vi ska bege oss ut och gå en stund och sen ta en fika på starbucks. Ska ta mig min femte(?) julkaffe!! SÅ GOTT!! 

Som tidigare sagt (jag kan verkligen inte hålla mig till ett ämne) så är jag själv imorgon OCH då ska jag gå på julklappsjakt. Ska köpa till min moster, min bror och mina brorsbarn. Två ute och en tredje i magen, men har inte så långt till Disney butiken, så hittar säkert något där. 

Har ni läst enda hit, så kan ni nu pusta ut och klappa er på axeln, här kommer lite bilder.

Väldigt vacker teater, mindre än Halmstads dock.

Nu får ni läsa lite igen.. Detta är så roligt. När jag gick i åttan så skulle vi skriva ett arbete "min drömresa" där vi fick välja att åka var som helst i världen och skriva en historia kring detta. Jag valde att skriva om min resa till St. Tropez.. (Drömmare av rang... Still is) men iaf, i min berättelse så träffar jag en kille spm bjuder ut mig och vi blir kära. Denna killen är ingen mindre än Orlando Bloom (nu förstår ni drömmare va?) haha.. Det var allt jag kunde tänka på när jag såg honom. HAHAHAHHAAH!



Glada tjejer framför scenen innan föreställningen börjat. SÅ nära satt vi.



Hoppas ni får en trevlig måndag i Sverige. 
PUSS & KRAM 
Therese 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0