Shopping

Hello! 

Skulle bloggat igår, men internet på råtthålet funkade inte, endast i lobbyn och knappt där. Idag rullade vi väskorna mot Manhattan och lämnade av på hotellet innan vi käkade frukost. Trötta och hungriga skulle vi hugga i frukosten då Carro spiller ut halva sin kaffe över mig och min frukost. Mina ägg och bacon flöt i kaffe. Fick en ny utan några problem. Hehe... Detta kommer hon få höra länge ;)

Idag har jag köpt så många fina saker. Bilder på all shopping kommer i detta inlägg. Det jag köpte igår med, har inte haft internet så allt kommer i ett ;) 

Ikväll ska vi boka biljetter till wicked och Romeo och juliet. Jag tvärnitade framför skylten när jag såg vem som spelade Romeo. ORLANDO BLOOM, typ the love of my live..! Älskar honom!!!!!

Nu är vi även på hotellet, så mycket bättre. 

Jag har köpt en ny vinterjacka.. kallt här!! 


Min lilla Carro på upptäcksfärd :) utan henne hade jag varit borta så många gånger. 

NYA RUMMET!! 

Tunn jacka från Las Vegas (en outlet) 

Linne från samma outlet.. Charlotte Russle

5 artiklar för 30 dollar!!! Från Victoria Secret. Ja, här är bara fyra, Carro skulle ha en.

Mysig vintertröja från MANGO

Jeansskjorta från MANGO

Jacka från macy's, köpt i san fran.

tröja från rainbow

Blus från rainbow

Blus rainbow

Blus rainbow 

Blus rainbow 

Blus rainbow

Mobilskal Michael kors


Skinnhandskar Michael Kors


puss på er
Therese 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0