Walk of fame

Har ingen större inspiration till att blogga. Brukar bjuda på långa inlägg, men jag orkar inte lägga ner någon större energi på bloggen idag. Vi var på Walk of fame idag, gjorde manikyr och käkade lunch med Feriha (kompis från San Fran) och hennes kompis. Just det, en kille från vårt hostel var också med. 

Bilderna får beskriva dagen istället:







Såhär ville jag ha det, men den här gången skippade jag det svarta, vill göra det nästa gång dock :)

Och.... Såhär blev det:

Jag hade längre naglar, men kvinnan som gjorde dem klippte av dem, utan att fråga..... Var dumt att stoppa henne när hon redan börjat.. 

Imorgon åker vi till Las Vegas, kul va? :)
Vet dock inte hur mycket jag kan uppdatera, det ser vi då.

Puss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0