L.A.

Sista dagen i Los Angeles..hur sjukt? Idag har vi också varit hemifrån i en månad, längsta någonsin, men det har gått så bra så. Nu har vi bara New York kvar innan det är dags att vända hem till kalla Sverige. 

Idag sov jag extra länge, så skönt var det. Efter frukost tog vi bilen till Beverly Hills och kollade runt lite bland husen. Sen lunchade vi på Urth Café, ett ställe som jag verkligen ville gå till när vi var i LA och det var värt vartenda krona, så himla GOTT! 

Åt en kalkonburgare och massa sallad till, så GOTT! 

Sen åkte vi tillbaka till Venice och kikade lite på beachwalken. Carro letade en keps/t-shirt till kvällens Lakersmatch. Hittade inga bra, men vi köpte oss en varsin ny rullväska som vi ska ha som handbagage. När vi åker hem från New York lär vi behöva dela upp vikten hehe... 

Lyssnade på musik imorse, har blivit helt kär i denna låten, den är så bra!! 

Ring jag köpte igår

Armband från gårdagens shopping 

Äntligen hittade jag en hatt! Dags att bocka av det på shoppinglistan.






Ikväll blir det som tidigare sagt Lakersmatch, det ska bli spännande! Vi hörs mer imorgon. Antingen på flygplatsen eller i New York! 

PUSS 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0