The holy ghost and the whole east coast are moving to LA

Nu är vi här och ligger nu i en varsin säng för att sova strax.. Ja, klockan är 21.00 här, men vi gick också upp 05.30 idag.. Trötta.. JAPP! 

Flygresan skulle tagit 1 h och 30 min. Vi var i LA på 55 min, väldigt förvånade var vi. Allt gick smidigt och vi tog en gratis shuttle till biluthyrningen. Vi väntade där kanske en timme innan vi fick gå ut till bilen och ja.. 

När vi går ner för parkeringen och letar efter numret så pekar Carro på en rödglansig skruttbil längre ner..
- titta, det är säkert den röda.
- åh helvete! 

Alltså... Vi har en Chevrolet.. Och den är inte liten.. SKITFIN! Carro körde hit och imorgon ska jag ge mig in i leken, men det ska nog gå bra. 
Vår "lilla" pärla.

Just det.. sa jag att det var automat? Usch.. Lite läskigt är det men, vi vet iaf vad alla "lägen" heter och det ska nog gå bra. 

Imorgon ska vi köra (jag hehe) till universal studios, det ska bli så kul. Faktiskt det som jag har längtat efter i LA. 

Idag käkade vi lunch på stranden, åt en vegetarisk wrap och vatten till det. OCH NÄR VI KOMMER NER PÅ STRANDEN... Så säger Carro:
- Delfiner!! TITTA TESSAN! 
- äh nej, här är inga delfiner..

Men fy på mig. Jag såg dem strax efter henne och man kände sig som fem år och jag ville springa ut i vattnet och simma med dem.. Hehe

Ja, har ni tagit er såhär långt i inlägget så gratulerar jag.. För jag orkade inte ta en enda bild idag. Ska ni se bilder kan ni klicka er in på carros blogg.


Inte alls trött..... Hehehe 

Godmorgon Sverige!! 
PUSS 



Kommentarer
Soli

Hej kusin barn ta det lugnt med bil körningen det är lite snabbare trafik en Sverige har själv kört där många gånger.

Pappa och jag håller ett vakande öga på er.

Ha det så bra hälsningar SOLI

Svar: Hehe.. Det gick bra och köra idag, men visst är det annorlunda :)
Therese None

2013-11-07 @ 11:17:02
URL: http://thezsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0