shopping shopping hela dagen

Jösses milda makter! Jag har ont i hela kroppen.. Har burit så många och tunga kassar att kroppen strejkat fullständigt. Vi spenderade hela dagen på woodbury outlet, ligger ca en timme utanför NYC. Jag flög upp kl 9 (MORGONPIGG) medan Carro snarkade bredvid mig (MORGONTRÖTT) okej.. Hon var vaken, men hennes version av att dra sig är att ligga med stängda ögon och se sovande ut, förvirrande för lilla Therese. Vi kom ner till hotellets informationsdisk kl 11 och fick biljetter till 11.30 bussen. Med RASKA steg gick vi mot 45th street där bussen plockade upp oss. 

På woodbury.. Alltså.. SÅ MÅNGA AFFÄRER.. Vi började med att äta frukost/lunch, då vi inte åt någon frukost imorse. Efter mat var det dags att spendera pengar... Puh! 

Nu har jag iaf köpt mamma och pappas julklappar, men dom visar jag absolut inte här heheh, :) 

Trötta, ligger vi nu i en varsin säng och bloggar. IMORGON ska jag gifta mig med Orlando Bloom.. Nej.. Men vi ska se honom spela Romeo.. Och tänk om hon som spelar Julia och stand in tjejen mystiskt försvinner... Då kanske dom frågar mig? HEHEHHEHE 

På måndag åker Carro till sin kompis Isabelle, som var hos oss i Miami. Hon bor strax utanför Boston, vilket innebär att jag får en heldag själv i NYC! NICE 😍 

Carro är dock orolig då jag har riktigt kasst lokalsinne.. Så imorgon är det "Tessan-visar-vägen-överallt-dagen". Det enda hon inte är orolig över att jag ska hitta till är teatern imorgon. Hon sa något i stil med idag "du kommer kunna lukta dig till Orlando Bloom" SANT! 

Såå.. Ni kommer säkert få ett roligt inlägg på måndagkväll om hur jag klarat mig och Carro kommer säkert få sig ett gott skratt när hon kommer tillbaka på måndagnatt. 

Men har ett uppdrag på måndag: hitta nyårsklänning! Carro har fixat sin, eller hon har två hon väljer emellan. 

Anyway, bilder från idag:

Morgonpigg tjej

Vackra New York 

Stitchy my friend! Jag kan låta som honom enligt mina kollegor hehehehe

Det här är bara början... 

Börjar bli tungt nu.. 

Fin dag på outleten

Packåsna hehehe... Carro får hålla mina påsar när jag fotar. 

ALLA påsar... Mycket innehåll i varje också... Mestadels julklappar, förutom Michael Kors, Saks och M nånting hehe.. Och just det, conversen är mina och nikepåsen i M påsen! Krångligt? 

Godnatt! KRAM PÅ ER
Therese


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0