welcome back old friend

Den är tillbaka.. SOLEN!! Och förhoppningsvis för att stanna. 

Idag har vi hängt på stranden heeela dagen, så skönt. Vi käkade lunch i solen, grekisk yoghurt och frukt. Efter stranden gick vi till ett franskt bageri och köpte till gott till kvällen. Vi har myskväll på hotellet idag. Pizza och efterrätt muuuums. Nu kollar vi Sagan om ringen och BANBAMBAM.. Håll i er... Carro gav mig nyss en fotmassage utan att jag slog henne i ansiktet med mina fötter. (Jag är jättekittlig under fötterna, nästan overkligt mycket) Hon klarade det bra dock. Som tur är så tycker inte Carro om massage för någon fotmassage hade hon ändå inte fått av mig (fotfobi) 


Morgontrötta tjejer...

Lunch!

Mina nya solisar :) 

Carro och hennes älskade kaffe ;)








Kommentarer
Staffan Pettersson

Ni ser ut att ha det mysigt, synd att inte solen är uppe mer för er, men ni har ändå fått en fin lätt färg. Puss Pappsen

Svar: Vi har det jättebra! :) lätt färg? Vi vill höra att vi är jääätteeebruna! Puss
Therese None

2013-10-27 @ 09:15:12
URL: http://thezsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0