Sjukling

Som rubriken lyder så är jag snorig, kallsvettas och allmänt seg. Stoppar det mig? Nej!! Carro har proppat i mig panodil och jag dricker vatten.. HELA TIDEN! Så mamma och pappa, jag mår bättre :) köpte några halstabletter igår som man skulle ta vid halsont, rinnsnuva osv så dem tar jag var fjärde timme OCH DEM FUNKAR!

När som helst kommer Isabelle, carros kompis som jobbar som aupair i Boston. Hon ska bo med oss över helgen, vilket vi båda ser fram emot.

Det blev en stund på stranden idag också, sen gick vi till rummet och sov i nästan tre timmar då det blev rätt sent igår och vi kom inte hem förrän 2(?) 

Godnatt Svergie, sov så gott mina vänner.





Hängig men glad tjej! 





Kommentarer
Lena Lång

Hoppas verkligen att du kryar på dig! Du ser lite hängig ut på bilden, eller kanske trött. Har ni inte shoppat nåt snyggt?
Kramar från pappa och mig

Svar: Jadå. Skam den som ger sig ellerhur? :) jag har köpt en klänning! Bild kommer senare! Vilden togs när panodilen inte verkat
Therese None

2013-10-18 @ 23:24:44
Anonym

Hoppas verkligen att du kryar på dig! Du ser lite hängig ut på bilden, eller kanske trött. Har ni inte shoppat nåt snyggt?
Kramar från pappa och mig

2013-10-18 @ 23:26:53
Han den där uppe

Har du vart iväg så länge så du inte längre kommer ihåg stavningen till Sverige? ;) haha!

/ ms stavningsfreak
(you know how ;) )



(jaja okej. Emelie.)

Svar: Jaja viktigpetter! SVERIGE!! :)
Therese None

2013-10-18 @ 23:33:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0