Nu händer det...

Hittills har Carro varit den som spenderat mest pengar på shopping, men idag fick jag feeling för det och har FYNDAT! Ett par Nike joggingskor, en tröja och ett par solglasögon. I'm in shoppingheaven 😍
Tröja från ZARA


Solglasögon från GAP

Skor från NIKE.. Inte ens 500:- !! Mitt hjärta slår extra fort 😍😍😍😍😍

Lite bilder från ikväll. Vi åt på ocean drive och tog en drink (gratis!!) 




nu har ni fått två inlägg att läsa! Så när ni läser detta ligger vi förmodligen och sover. 

CIAAAO


Kommentarer
farmor maj

nu har jag hittat dig,vilka fina skor du köpt,Ni verkar ha det bra.jag känner igen vissa bilder från stranden jag kommer att följa er hela tiden.

Svar: Hej farmor! Vad roligt att du hittat hit :) Ja, visst är dom fina? Kram på dig!
Therese None

2013-10-27 @ 18:12:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0