3 days left

Ja dra mig baklänges så fort tiden går. Vi har snart varit i Miami i två veckor och snart åker vi mot kallare men vackra San Fransisco. Drömmer jag? NEJ! 

Ikväll ska vi nog ta oss bort till 17th street och käka kvällsmat. Vi bor på 9th street, så det är en bit för oss att gå, men ingenting är ju omöjligt för dem som gick i 30 graders hetta med en varsin stor resväska från 27th till 9th street... hehehe!

Som tur är var solen tillbaka här och vi har legat på stranden i förmiddags fram till 14.30(?) sen gick vi till hotellet och la oss en stund på takterrassen, men jag blev rastlös och bytte om till träningskläder och sprang en runda på stranden! 
Skönt att bara kunna träna i sport-bh och korta byxor. (Så får man lite färg på köpet hehehe) 

Utsikt från vår takterrass.. 

Strandbrud som ÄNTLIGEN fick sin älskade Cola! Jag lever på vatten.. Var längesen jag kände sug efter läsk. (Drack dock en slushy när vi gått med väskorna från hostlet till hotellet.. smakade färgämne och is, men behövdes då)

Här låg jag en stund i solen innan jag fick spader och ville röra på mig. 

Trött tjej imorse. Blev frukost på starbucks. Håret är så fult i färgen nu och jag LÄNGTAR tills jag kan boka en tid hos Emma och färga det.. MÖRKT! 

Rester som vi åt igår. Ikväll blir det restaurang! 

Sista bilden får bli på Leif från mysteriet på Greveholm! Längtar efter julen hihi.. I förrgår köpte vi fudge (VARJE TUGGA påminde mig om julen) 

PUSS 
Therese



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0