WE'RE LEAVING TODAY

Idag är det dags!! DAGS FÖR SAN FRANSISCO!! Och på fredag fyller Carro 20 år!!! Förstår ni hur mitt huvud går på högvarv..? Och svår är hon med, ingenting önskar hon sig! :( får komma på något själv! :) 

Nu käkar vi frukost och utnyttjar det sista av vårt fria WiFi på hotellet. 

Igår var vi på stan och skulle köpa "en väska" till mig. Det slutade med att vi blev indragna på en nyöppnad salong och fick löshår i håret båda två. Carro köpte faktiskt.. För ett grovt rabatterat pris!! 



Jg älskade det, men vill låta mitt eget växa!! Mirakelmedel någon??

Det här kanske inte ser så gott ut men det var det godaste (och dyraste) jag ätit på hela resan!! Hummer ravioli.. Såsen var så god att jag ville slicka rent skålen!!

Vi hörs i San Fran!! 

Just det, blev två tröjor, en kofta och en väska för mig igår! Hehe... 


Kommentarer
Staffan Pettersson

Hej Therese, jag ser att ni frossar i det goda. Jag skall köra intervaller med dig på Galgberget när du kommer hem. Skämt åtsido. He det fortsatt mysigt och live the life with no fear and enjoy! See ya in San Fran. //Dad Kiss

Svar: Jag springer gärna intervaller! Det behöver man efter denna resan.. PUSS PAPPIII!! <333
Therese None

2013-10-30 @ 18:11:07
URL: http://thezsi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0