We are here

Och jag har ont i varenda liten kroppsdel! 2 x flygresa är inte det ultimata för kroppen och jag som inte är van vid långresor var inte beredd på någonting. Dagen flöt iallafall på bra och vi hann med första flyget och kom till London. Vidare sedan till nästa säkerhetskontroll och nu tänker ni att livet kan ju vara rätt gött nu om det inte vore för den lillaminiplutt detaljen att Carro glömt sin mobil på planet... Som skulle tillbaka till Göteborg. För en gångs skull fick stresstherese lugna Carro och inte tvärtom. Allting löste sig dock och mobil & kort fick vi tillbaka rätt fort. Flygresan från London till Miami... Satt jämte en indie som inte sa allt för mycket.. Han sov mest under en filt och ja...

Och Emelie.. Jag såg hela TRE vänneravsnitt på vägen ner.. Applåd till mig!

Väl framme så var det en lååååång procedur innan vi var klara. Passkontroll och frågor, hämta väskan och le snällt mot alla poliser med stenansikten. Blev körda till hostlet och checkade in.

Nu sitter vi här och är proppmätta av flygplansmat och bananer som vi stoppat i oss.. Sova snart.. Ja tack!!! 






Kommentarer
kingen

Ouh tre avsnitt?!
jag är stolt över dig ;)
vilka avsnitt var det? :D

2013-10-17 @ 10:22:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0