SAN FRANSISCO, WE ARE HERE

Trött som aldrig förr, men snäll som man är så får ni ett inlägg ändå. Nu ligger vi i en varsin säng.. Våningssäng. Carro under mig. Vi gick en sväng och käkade pasta innan vi kröp ner i sängen. Flygresan var seg, läste en bok och lyssnade lite på musik.. Men den har jag redan tröttnat på. 

Vi hittade bra på flygplatsen idag, både här och i Miami. Ingenting är omöjligt... Hehe! 

Jag orkar verkligen inte skriva mer. Ni får bilder istället:
Morgontrött tjej! Konstigt att tänka att vi var i Miami imorse... Och hade det varmt!! 

Flygplatshäng! 

Käkade sushi till lunch på MIA, så gott!


Tröttare

Roligaste boken på länge, skrattar högt åt många saker!! 

Standardbild när man flyger! 

Golden Gate bron! Töntvarning på att jag sjöng för mig själv på introt till Full House när vi flög in över San Fran! 

Fräscha tjejer = trötta och hungriga tjejer 

Åkte BART till hostlet.. Ungefär som tunnelbanan i Sthlm, enda skillnaden typ DET LÄT SOM OM NÅGON SKRAPADE MED ETT VASST FÖREMÅL MOT RÄLSEN.. Hela vägen.. Resan tog ca 30 min... 

Kvällsmat!

Live från sängen.. Trött...så...

GODNATT och godmorgon Sverige!

Puss & Kram
Therese


Kommentarer
Lena Lång

Hoppas ni har det bra i San Fransisco. Ni ser ut att klarat er bra så här långt. Här är det regnigt och mörkt.
Kramar från Mamma o pappa Ulla och Molly hälsr

Svar: Hej! Jadå det har vi :) hälsa alla PUSSS <3
Therese None

2013-10-31 @ 19:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0