LAST DAY IN MIAMI

Vart har tiden tagit vägen? Jag förstår ingenting. Nu ligger vi på takterrassen i en varsin solsäng och slappar. Åt resans bästa/nyttigaste lunch idag. Kyckling, grönsaker och hummus.. SÅ GOTT! Har även fått dille på San Pellegrino som är ett bubbelvatten som finns typ överallt i hela världen tror jag, men smakade det först här.. Så gott det med!! 

Igår pratade jag med mamma och pappa på Skype och även molly också (katten). När jag sa hej molly så jamade hon... Smälte mitt hjärta då eller?!?! Gulle!! 

Tog farväl av Miami Beach (stranden endast) idag och ikväll blir det en sista kväll på 17th. Ska köpa en ny väska då den jag hade som handbagage hit gick sönder på flygplatsen. Ska lämna kvar lite saker här också.. Dags att packa ikväll. Imorgonbitti käkar vi frukost på hotellet och sen sakta men säkert tar vi bussen ut till flygplatsen.. Shit.. Imorgon åker vi äntligen till San Fran!! GALET!! 

Tog en liten promenad på stranden idag.  Riktigt härligt och kul att kolla på alla människor! 














Vi hörs ikväll (här) eller imorgon och då antingen vid flyget eller I SAN FRANSISCO!!! :O 

Kraaaamar från ett varmt Miami


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0