I just wanna make you sweat

Hej familjen/släkten/vännerna! 

Så roligt att ni är så många som följer mig under min rundresa här i USA. Vi börjar bli bortskämda med det fina vädret nu och vi bara jublar åt tanken att vi har en vecka till kvar i värmen.  

Klockan är strax halv sju här och ikväll ska vi "säga hejdå till hostlet" och käka här, vilket ska bli mysigt. 
Nu har vi båda duschat efter en svettig löparrunda (ja familjen, ni hörde rätt... Vi har tränat)

Idag började vi dagen med frukost på stranden, vilket var supermysigt att sitta och snacka samt käka frukost.

Idag blev också en "Ove Sundberg-dag". Köpte grekisk yoghurt med nötter till frukost, lagade egen lunch för typ 30 kr var så vi kan lägga pengarna på annat. Vi har trots allt ätit ute alla andra kvällar. 

Imorgon ska vi flytta oss ner till south beach och ocean drive där vårt hotell. Båda jublar åt tanken med ett eget rum, ett FRÄSCHT BADRUM, inga killar som rullar joint på rummet eller gubbar som snarkar. Bara vi två brudar och våra regler! Hahah (som vi inte ens har...) 

Bjuder på bilder från dagen. Håll till godo! 





















Min "kända" turban som jag gjort sen jag var liten. Mamma & pappa kan intyga :) lite färg har man fått nu med!

Vår lilla hörna med BH, bikinisar och kläder överallt! Tittut Carro! 💕

Nu ska jag klä på mig! 
CIAAAAAO
Therese 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0