dancing in the rain

Vilket väder! Himlen har öppnat sig och åskar har det också gjort.

Stoppar det oss från att springa runt i affärer och shoppa? Nix! Carro har köpt sin nyårsklänning... SKITSNYGG!! 

Nu ska jag försöka att hålla lite på shoppandet, vi har ju san fran, la & för att inte tala om NEW YORK!! Får leva på nötter eller något tills new York hehehe! Nej jag har råd med mat också :) 

Idag köpte jag ett svart linne som är snyggt till shorts eller höga tajta byxor. OCH JAG KÖPTE ETT PAR SÅÅÅÅÅ SNYGGA SKOR (här kan mamma sluta läsa för nu ska jag beskriva vad det är för skor) 
SKITSNYGGA heels, som går att matcha med en hel del!! MMM SHOEMANIAC!


Nu ligger vi i en varsin säng och slökollar på what a girl wants och äter frukt. Sååå gott! Vi håller tummarna att det är finare väder imorgon så vi kan baaaada och sola!! 

Innan regnet öste ner satt vi utanför hotellet och skulle äta lunch, men vi fick flytta in då himlen öppnade sig.

Svettigt!! Stretchövningar efter joggingpass i solen. 




Godnatt!!! 
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0