2 DAYS LEFT

Hejsan från paradiset! 

Vilken härlig dag, strålande sol, närmare 30 grader & lätta vindar. Blev strandhäng som vanligt i några timmar. Blev frukost på rummet idag, vi segade lite och drog till stranden senare än vanligt! Jag åt bagel för första gången idag, positivt överraskad faktiskt. 

Ikväll tar vi det lugnt också. Carro tvättar (vilket jag gjorde igår) och jag tittade nyss på ett klipp från cancergalan där idolerna och Edvin Berg (som gick bort i cancer förra året) gjorde en låt tillsammans. Tårarna sprutade och jag fick så ont i hjärtat. Cancer är en så hemsk sjukdom och alla har möjlighet att kunna påverka och faktiskt skänka pengar för att forskningen ska gå framåt. Hade jag varit hemma i Sverige hade jag absolut skänkt pengar. Brukar vara rätt trött på alla "skänk-pengar-hit-och-dit-program" men, detta berörde mig verkligen.

Anyway, tillbaka till vårt. Kvällsmaten vill jag inte ena tala om vad jag åt.. Bara att det var fett, friterat och att jag ALDRIG kommer att äta det igen.. Mår illa av tanken.. 

Lite bilder från dagen. Vi gör nästan samma sak nu om dagarna, blir nog lite roligare när vi byter ställe. Vi står liksom och trampar på samma ställe känns det som. 

Så roligt att så många av er lämnar en liten kommentar då och då. Jag har ju faktiskt ingen aning om vilka ni är, förutom mamma, pappa och släkten + några vänner :) hehe.. 

Så var det ju dom där bilderna jag lovade...
Bild från igår när vi käkade kvällsmat på 17th street

Mat från i söndagskväll... Aldrig mer pommes. Springa imorgon.. JA TACK! Men egengjord hamburgare, så gooood! 

Slog igen dem blå för en stund idag och vilade i skuggan



Segis

Kram på er
Therese


Kommentarer
Linnsan / Expriment 726 (eller nu vad det var)

Du verkar ha det fett awesome Therese :D Så avundsjuk, se till att du gör ett San Fransisco inlägg för mig ;) Vad jag ska gå, inte gå, vilka butiker som finns :D Ha det bäst, kommer helt klart kommentera fler gånger :D Går in och checkar här varje dag, sååååå roligt! Kramis!!!!

2013-10-29 @ 10:23:23
Birgitta

Hej Therese! Så gött ni har det och vad kul att följa dig på resan. Jag var i Miami 1989 och det var en stor upplevelse då, kan tänka mig att det är så för er också :) Spännande att se vad ni tycker om LA. Hoppas man kommer dit nästa år ;) Ha en fortsatt härlig resa! Kram Birgitta :)

Svar: Tack så mycket :) Ja, LA ska bli jättekul att åka till! Hoppas allt är bra med er:) kram
Therese None

2013-10-29 @ 21:04:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0