1 DAG KVAR - förberedelser

hej mitt i ett organiserat kaos!

Håller på att lägga fram kläder och framför allt välja ut kläder... inte det lättaste, men samtidigt vill vi ha med så lite som möjligt då vi hade tänkt shop til' we drop hehe 

Har mailat med två av ställena vi ska bo på också för att kolla upp lite saker inför vår vistelse där och lösa lite saker... Som nu är fixat, vilket känns skönt!! 

Allt är iallafall inhandlat och när väskan är packad och klar då kommer det nog slå mig att vi faktiskt åker imorgon. SHIT

En Sådär skönt skitnervös bild på en som precis insett att hon åker till USA imorgon i fem veckor (!!!!) DET NI!


Den här bebisen kommer bli svårast att lämna (förutom mams och paps). hon blir alltid knas när jag åker bort och jag har som mest varit borta i två veckor.
Därför ska jag gosa extra mycket med henne ikväll. 

Nu tillbaka till packandet, vi hörs
Therese




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0