Carolina Sofia Hansson

Idag var ingen vanlig dag, för idag var det Carros födelsedag!! 

Och vilken dag vi har haft. Började med att vi käkade maaaassa frukost, Carro gjorde en JÄTTEpannkaka och jag gjorde en liten pannkaka och åt bagels vid sidan om. 

Egentligen började firandet igårnatt då Carro och jag "firade halloween" själva. Vi köpte med oss godis/snacks och spelade biljard. Sen inväntade vi tolvslaget och jag sjöng ja må hon leva på svenska, engelska och spanska. Sen öppnade hon sina presenter. Hon fick ett jättefint armband av sin familj och av mig ett kort som jag gjort själv och pengar.. Och för dom pengarna köpte hon ett par öronhängen idag. 

tillbaka till idag. Vi tog oss till Fisherman's wharf med en bussshuttle och hoppade på en tur mot golden gate bron! Holy moly vilken utsikt! Bilder kommer men, inga bilder blir så bra som att se det med egna ögon. Vi åkte med bussen över till en by som heter Sausolito, så mysig. Där åt vi lunch innan vi började gå mot bron. Så vi gick tillbaka över hela bron och väntade en stund på bussen som TILLSLUT tog oss över bron igen innan den åkte tillbaka till union square. Jag sprang snabbt upp på macy's och köpte en blus till kvällen. Jag, Carro, Shaunna och Feriha tog en taxi ner till Fisherman's wharf till en italiensk restaurang och käkade mat. Feriha pratade med servitören så Carro fick in en tårtbit med ljus i. Så kul! 

Hela dagen har varit fantastisk och jag hoppas att födelsedagsbarnet är nöjd också! 

Vi insåg också en sak idag, att alla vi fyra kommer vara i LA samtidigt nästa vecka så vi kommer att träffad där också förhoppningsvis! Så roligt och vi har ju bil också så det är lätt att ta sig runt. 

Well, nu ska jag lyssna på lite musik innan jag slår igen dem blå. Trevlig helg Sverige! 

Carros jättefina pannkaka... 

Jag har just fyllt 20 leendet! 



Fina kläder.. Kände mig som inbrottstjuven i The Sims 2! 



Godis i USA... Svenskt namn.. Gjort i Kanada

Om denna byggnaden fick vi veta att skaparen av Star Wars fick inspiration till hur roboten i filmerna skulle se ut!! 

Utsikten är HELT SJUK!!



Räktacos på en restaurang i Sausalito. Som har fräscha råvaror och en båt som åker ut varje dag och fiskar. LINN! När du kommer till SF.. Åk hit och ät lunch.. Värt vartenda öre! 



















Love love love

Therese 



Kommentarer
Linn

MAAAAAT, kanon!!! Ska framföra detta till mina parents :D

2013-11-02 @ 16:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0