söndag 20

Hej!

Idag var en riktig slödag. Jag kom hem vid tvåtiden igår efter en mycket trevlig kväll med mina tjejer. Vi var i Holm på en 18års fest och det var jätteskoj. Jag hade dock väldigt ont i fötterna när jag kom hem.
Jag var väldigt nöjd med mitt hår som Emma fixat och jag fick mycket beröm för det, roligt :)

Idag vaknade jag halv ett.. tung i huvudet men tog mig upp ändå och åt frukost och lunch... brunch? haha
Vid halv 4 tog jag mig till gymmet och tränade med lenni i en timme innan vi åkte hem igen. nyttiga brudar!

Har nu hunnit städa upp mitt rum som för övrigt såg ut som ett krigsfält, duschat, käkat, gjort inpackning då håret var GRYMT slitet efter alla produkter.

Nu inväntar jag det sista (tyvärr) avsnittet av solsidan. heja ove!

Ha en trevlig kväll, PUSS ♥
/ Therese


osminkad och nyduschad
buse med inpackning!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0