saturday night

Hej!

Helg igen, började morgonen redan klockan 7. Halv 10 skulle jag vara i skolan för att agera "fadder" med klassen åt alla 95:or som skulle söka till teater, det var roligt och min fadderbarn var superduktiga. Eftersom jag var sjuk den dagen när min klass sökte in så var det kul att uppleva det en gång  ;)

Ikväll tänkte jag nog bara vara med familjen, jag har inte hunnit vara med dom så mycket pga. mitt hektiska schema i skolan.. rep & prov & inlämningar.. så antingen sitter jag och gör skolarbete eller försöker unna mig lite ledig tid.

däremot vet jag att detta kommer serveras ikväll

lammracks och sötpotatiskaka (men som kommer vara i en form). GOTT!

imogon fortsätter jag träna, då ska jag träna själv, vilket är jätteskönt att få göra
ibland, man kan koncentrera sig helt på sig själv då lenni är på äventyr.

hoppas ni får en trevlig kväll vad ni än ska göra! ska ni ut så drick lite åt mig ;)
PUSS ♥


Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) jorå :) Deltog du i earth hour igår då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-27 @ 14:28:09
URL: http://sannalitens.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0