vart tog tiden vägen? och vart tog jag vägen?

Nu har jag inte bloggat på länge, kan bero på att jag har haft fullt upp hela tiden men NU är skolan slut. Jag har slutat tvåan och nästa termin blir min näst sista. Jag börjar trean!? hur sjukt är inte det? Jag började väl nyss ettan?

Nästa år kommer bli så himla roligt, men samtidigt krävande. Vi ska göra så mycket roligt tillsammans och jag ska ta vara på all tid jag har kvar med klassen! SINNESSJUKT!

Innan min tid på gymnasiet kommer jag att;
* Gjort två stora uppsättningar om inte mer
* Tagit körkort
* Blivit faster
* Varit utomlands med mina tjejer
* "hemligt.."
Sen bär det ut i livet efter studenten...
shit! åren går fort, man hinner inte stanna upp och tänka.

men man ska leva varje dag som om det vore den sista! fast går det verkligen?
<3
PUSSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0