sunny

idag har jag gjort en himla massa. jag började med att slappa framför våra bästa år, jims värld och lite annat till frukosten. sen har jag städat lite på rummet till och med gjort om.. bild nedan kommer.. eller mer en ritning, har inte hunnit fotografera än.

sen cyklade jag till min moster och fikade med henne, hon hade varit och köpt daimstrut till oss, mummmmms, vad gott det var!

sen har jag även busat lite med min kamera och en massa smink, kanske slänger upp någon bild som jag tog. inget speciellt då jag varken har foto eller makeup talang, äsch äsch.. ;) bara för skojs skull! imorgon blir det väl stranden om det är lika fint väder.

här kommer då en liten ritning på min ommöblering.. självklart har jag mer möbler än utsatt, typ bord och sånt.. hyllor typ..



och här en bild från mitt lilla ... hmm... projekt jag gjorde idag, haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0