fredag

Gjorde ett uselt försök till att mobilblogga genom min iphone idag vilket blev totalt kaos då ingenting funkade som det skulle, så jag sket i det. nu har jag ÄNTLIGEN sportlov vilket är väldigt skönt. Detta firade jag med att klippa luggen hos emma idag, som själv var väldigt snygg i håret. en blandning av september och robyn, coolt som satan!

Ikväll stannar jag hemma och tar det lugnt, är inte på nå vidare humör heller så det blir en lugn hemmakväll. pappa och jag var och inhandlade lite gott innan som vi kan smaska på ikväll.

Har inga speciella planer för lovet förutom att min fina vän fyller 18♥

slänger in en bild på min "nya" frisyr.. endast luggen som är klippt.



KRAM på dig, hoppas du får en fin lördag ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0