summer, summer, summer

lalalallalalala, det är äckligt fint väder idag. började dagen mycket bra. med en go sovmorgon och frallfrulle! :)
sen blev det att dra sig ner till stranden för första gången i år med fin vän och käka glass och schtekkka... nej vi schtekte inte alls. vi låg där och pratade allmänt.

har nu städat, skaffat mig en kräftbränna, städat ännu mer, duschat, kollat hårfärger, druckit vatten, kollat bloggar, kollat facebook och nu bloggar jag själv.

vad är grejen med att blogga liksom? kommer jag läsa detta när jag är 30? nej ? jag har ingen nisch på min blogg vilket gör den tråkig, men därav namnet vardagstrams. det är ju bara trams ... som händer på vardagen... som jag gör... men tänk att det ändå finns människor som kikar in här. helt otroligt, men kul!

ikväll ska jag endast njuta till fullo. imorgon kommer dagen bestå av fotboll,plugg,mell,mys,projekt och hmm...mat? i vilket fall, det kommer bli great!

nu tänkte jag gå och smörja in mig i någon gegga så min kräftbränna slutar svida... hur kan man vara så dum att man "missar" solskyddsfaktor? tur att jag inte tar studenten i år eftersom att balen är nästa vecka, hade jag gått balen med kräftbränna hade jag förmodligen blivit utkollad. BIG TIME!

grattis till er som ORKADE läsa igenom den här onödiga informationen. för att förgylla er vardag så kommer här en bild.... eller två.... eller tre.... vi får se!!!!!


en bild från förra årets game of death, okej kanske inte men värmen den
dagen var = death. det var match mot halmia som vi tyvärr förlorade men jag
och slemily hade världens myysdag som avslutades med en SJUKLIGT god fruktsallad
på sannarp medan vi kollade på tjejerna som spelade.

PUSSSSSSSSSSSSs på er , undra om någon annan har fått fin kräftbränna som mig idag:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0