you and I collide

lyssnar på den låten just nu och njuuuuuter av det fina vädret som dagen bjöd på. har varit och köpt hårfärg, behöver en förändrig, det är på tiden! Vill så gärna se Eclipse men finns ju inga biljetter kvar, varit fullt i tre dagar här på biografen, orka!!

Nu ska jag äta upp min vattenmelon, har blivit ett sjukt beroende! :s Och att dricka massa vatten! Jösses.
++ Att jag även gett mig själv ett stort godisförbud och klarar jag det så får jag belöning av mig själv.
När jag var på gekås köpte jag hem mitt favoritgodis bara för att irritera mig själv, har faktiskt klarat mig utan att öpnna påsen. 



Eftersom jag slutade spela fotboll för ett tag sen och det inte direkt är gymväder så fick jag ett ryck när jag var på gekås och köpte hem en tränings-dvd, faktiskt jätteroligt och jag var helt död efter mitt första pass, så jag ska försöka göra det tre gånger i veckan. Iaf två om jag inte hinner tre. Det var skoj men jag orkar nog inte se tjejen på skivan mer än tre gånger i veckan.

Nu ska jag fortsätta skriva lite och leta resor. Vill så gärna åka till min lilla wilmis.

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0