friday im in love


pic:  tagen av mig i påskas

herrejösses vad jag älskar våren! tyvärr lär väl det "skita" sig imorgon när alla äckliga askmoln från island kommer in till västkusten. man kan ju hoppas att dom har fel?

Jaja, idag gjorde jag nationella med L. Det gick väl relativt bra. :) Sen vart det stan med E. tog en fika och gick runt i lite affärer. sen drog hon och jag köpte en bikini och en "kissie-tröja". fast jag får då inte insprationen från henne... utan det var det första E sa när hon såg den. "åh det är en sån kissiejacka, fast inte på dig".

nu ska jag fortsätta njuta av dagen innan det är dags för att käka lite. jag och mami har gjort efterrätt också. tobleroneparfait med hallonkompott :) MUMMA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0